29 Ocak 2009 Perşembe

Outlander

Yapım Yılı: 2008
Süre: 115 dk

Oyuncular
James Caviezel -- Kainan
Sophia Myles -- Freya
Jack Huston -- Wulfric
Ron Perlman -- Gunnar
John Hurt -- Rothgar


Yönetmen Howard McCain
Müzik Geoff Zanelli


Ohhh beeeee ne zamandır böyle film izlememiştim işte budur diyerek başlıyorum yazmaya, tam sinemalık filmmiş kaçırdığıma yanarım.

Bilimkurgu - Fantastik türü en sevdiğim türdür; sinema benim için bu hayatta göremeyeceğim şeyleri gördüğüm bir sihirli şapkadır. İçinden çıkanlar ne kadar renkli, ne kadar olağanüstü, ne kadar heyecanlı olursa beni bu sefil dünya'dan o kadar uzaklaştırır, dertlerimi unutturur, kendimi kaybettirir.

Sefil ve ölümlü bir yaratık olduğumu hatırlamak için değil başka dünyalara yolculuk yapabilmek için film izlemeyi severim.

Outlander bu filmlerden biriydi; sanatsal, dramatik, romantik - sanat için sanat filmlerinden biri değil kesinlikle. İyi ki de değil bayıldım kaldım ekranın başında.

Konusu itibari ile yine insan bencilliğini işlese de işin içine uzay ve de tarih giriyorsa benim için olay bitmiş demektir.

James Caviezel'den öğğk olurdum, kendimi kınıyorum ve listeme yazıyorum. Sophia Myles'ı çok seviyorum; özellikle tarihi filmlerde prenses - savaşçı rolleri çok yakışıyor kendisine çünkü muhteşem güzel bir kız. İkisi de güzel oynamışlar bayıldım.

Oyoyoy Moorwen'lerin yok oluşları cidden şairaneydi, müziklere de bayıldım süperdi süper.

Bu arada Moorwen Alien'dan sonra en çok tırstığım yaratık olarak listemde 2. sıraya oturdu, hatta zorlasam 1 numara bile olabilir.




Hiç yorum yok:

Apple Airtag ile Kedi Takibi

  Özellikle yaşadığımız 6 Şubat depremi sonrası, dostlarımızın ve çocuklarımızın kaybolma riskini ortadan kaldırmak bir ihtiyaçtan öte gerek...